Posted by: sokongsalaf | January 4, 2008

Jawapan Soi Lek, yang kaki betina itu

Dedikasi terhadap kerja, parti punca kejatuhan saya – Soi Lek
‘‘Saya terpaksa pergi ke seluruh negara untuk mengetahui kemudahan perubatan dan membolehkan anggota MCA mengenali saya kerana saya adalah muka baru dalam politik peringkat nasional.
‘‘Kerana ini dan apabila saya menemui anggota parti semasa saya membuat lawatan, banyak spekulasi bahawa saya ada agenda dan saya bercita-cita tinggi, saya fikir itulah kesilapan terbesar saya,” katanya.
Di atas adalah petikan kata-kata dari Bekas Menteri kesihatan, bekas Naib Presiden MCA dan bekas ahli parlimen Labis Johor, dalam umur 59 tahun sempat bermukah dengan betina penjual bunga. Mengikut laporan nama Angeline Tam. Kah Kah Kah
MB Selangor yang lahabau itu, memberi respek kepada Soi Lek kerana sanggup berundur, dan beberapa pemimpin Cina yang lain berdiri di belakang Soi Lek si Penzina itu.
Kaki Betina @ Menteri Kesihatan Malaysia itu dulunya bukan main mengajar hubungan seks yang selamat kepada rakyat Malaysia, hari ini dia sendiri yang telah melakukan HUBUNGAN SEKS YANG TIDAK SELAMAT dengan BETINA PENJUAL BUNGA, hubungan seks ini dikatakan tidak selamat kerana ianya telah menjejaskan Kariernya, setelah dipaksa meletak jawatan oleh Pak Lah, walaupun pada hari Rabu lepas dia kata tidak akan berganjak, namun setelah dipaksa oleh Pak Lah maka dia terpaksa akur. Ini penjelasan sebenar dari Jantan Sundal MCA itu.
Dia mendakwa bahawa rakyat Malaysia tidak boleh menerima perbuatannya itu, sebenarnya isterinya sendiri tidak dapat menerima, dan mana-mana anggota MCA pun tidak dapat menerima hakikat kalau isteri mereka bersundal dengan jantan lain, kalau mereka kata mereka setuju maka kita mempersilakan ahli MCA mempersembahkan adik perempuan mereka atau isteri mereka kepada Soi Lek untuk amali kepercayaan mereka. Baru mereka tahu konsep “berzina” itu.
Sekarang Soi Lek sibuk memperkatakan dia dijatuhkan kerana kerja kuatnya, inilah benda yang paling kelakar saya dengar, dia dijatuhkan kerana kerja kuat mengerjakan anak dara orang kot, itu yang sebenarnya. Skandal dari dalam Barisan Nasional ini biasanya akan memberi impak yang besar kepada undi dan juga Islam Hadhari.
Nasihat aku pada Soi Lek, BOLEH BLAH.


Responses

  1. Salam… bagus mulut mung, amallah selalu smoga berbahagia.

    Kalau Soi Lek di waktu ini & ketika ini masuk Islam apa kau nak kata? Dia masih hidup, tak mustahil ke satu masa dia terima hidayah?

    Kenal pulak jual bunga… mcm tahu lebih je.

  2. Soi Lek masuk Islam sekarang?
    Untuk jawab soalan dungu puak salafi senang aja sebab mereka ini tidak mengaji fiqh mereka hanya mengahafal dan taklid aja.

    Rasul dulu perangi Abu Sofian, suruh orang bunuh Abu Sofian sebab dia pemimpin Quraisy, lepas tu Abu Sofian masuk Islam.

    Adakah perbuatan Rasulullah semasa Abu Sofian kafir itu sebuah kekejamanan?

    Kalau Soi Lek pezina lagi kafir itu aku kutuk sekarang apa salahnya? Ini bercakap bab kalau, kalau,…itu aja yang kau belajar dalam Salafi?


Leave a Reply

Categories

